Ako nakupovať » Časté otázky/FAQ
Časté otázky

*Čo je to studená HR pena?

Ide o novú generáciu peny používanej v našich matracoch. Má výrazné lepšie ortopedické vlastnosti, poskytuje vyšší komfort a má dlhšiu životnosť ako PUR pena používaná pri bežných matracoch.

*Aká je záruka na môj výrobok?

Prvé 2 roky je uplatňovaná plná štandardná záruka v zmysle zákona. Na matrace zo série DANEXLuxury je poskytovaná predĺžená záruka 15 rokov a na matrace zo série DANEXPLUS poskytujeme predĺženú záruku 10 rokov (bližšie info v sekcii predĺžená záruka).

 

*Aké formy platby akceptujeme?

Momentálne akceptujeme nasledovné spôsoby platby:

  • Platba v hotovosti na dobierku

  • Platba vopred prevodom alebo vkladom na účet

  • Platba na splátky. (Podmienky splátkového predaja sa určujú samostatne pre každý produkt. Minimálna hodnota nákupu na splátky je 100€. Viac informácií Vám poskytne náš asistent pri riešení objednávky.)

 

*Ako postupovať, keď potrebujem atypický rozmer matraca?

Zavolajte, príp. napíšte našmu asistentovi predaja, ktorý Vám vypočíta cenu matraca a informuje Vás o termíne dodania.

 

*Nechce sa mi vypisovať objednávkový formulár.

Kontaktujte nášho asistenta predaja na t.č. 0904 29 29 39 a on Vám ochotne pomôže.

 

*Ak je tovar skladom, kedy mi bude doručený?

Tovar, ktorý je skladom, je pripravený ihneď na odoslanie. Doručenie do 24-48 hodín od prijatia objednávky.

 

*Koľko stojí poštovné?

Poštovné je zdarma pri objednávke nad 50,-Eur. V opačnom prípade poštovné účtujeme 5,-Eur

*Vrátil/a som tovar, kedy mi vrátite peniaze?

Akonáhle sa nám tovar vráti, posielame informačný e-mail a potom aj peniaze. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 14 pracovných dní od prijatia tovaru na našom sklade.

*Ako čistiť poťah matraca  

Matrac s pevným poťahom je možné tepovať. Čo sa týka napr.  ovčieho rúna, doporučujeme vyčistiť ručne s čistiacim prostriedkom s obsahom lanolínu.
 
     Snímateľné poťahy je možné prať pri teplote 40°C , pokiaľ nie je na štítku uvedené  inak.