🌞 Akcia Jarné prebúdzanie 🌞 Naša ponuka >>>
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
info@danexplus.sk
0 ks
za 0 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 200 EUR a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. Časté otázky / FAQ

*Čo je to studená HR pena?

Ide o novú generáciu peny používanej v našich matracoch. Má výrazné lepšie ortopedické vlastnosti, poskytuje vyšší komfort a má dlhšiu životnosť ako PUR pena používaná pri bežných matracoch.

*Aká je záruka na môj výrobok?

Prvé 2 roky je uplatňovaná plná štandardná záruka v zmysle zákona. Pri vybraných produktoch môže byť poskytovaná predĺžená záruka až 10 rokov (bližšie info).

*Aké formy platby akceptujete?

Momentálne akceptujeme nasledovné spôsoby platby:

  • Platba kuriérovi platobnou kartou  

  • Platba kuriérovi hotovosťou
  • Platba vopred prevodom alebo vkladom na účet

  • Platba hotovosťou na výdajnom mieste DANEXPLUS, ul. Trenčianska 66/B, Nové Mesto nad Váhom
  • Platba na splátky. (Podmienky splátkového predaja sa určujú samostatne pre každý produkt. Minimálna hodnota nákupu na splátky je 100,-Eur (bližšie info).

*Neviete si pomôcť pri vypisovaní objednávkového formulára.

Kontaktujte nášho asistenta predaja na t.č. 0904 29 29 39 a on Vám ochotne pomôže.

*Ak je tovar skladom, kedy mi bude doručený?

Tovar, ktorý je skladom (kategória "Ihneď k odoslaniu"), je pripravený ihneď na odoslanie. Doručenie do 24-48 hodín od potvrdenia objednávky.

*Koľko stojí doprava?

Pri nákupe do 200,-Eur si predávajúci účtuje za dopravu 5,-Eur (v prípade mimoriadných akcií sa môže cena dopravy líšiť).  Pri nákupe nad 200,-Eur si  dopravu neúčtuje.

*Ako postupovať pri prevzatí balíka?

Pri prevzatí zásielky v prítomnosti doručovateľa je kupujúci povinný skontrolovať zásielku, či balík nie je poškodený. V prípade poškodenia balíka je potrebné spísať s kuriérom, resp. doručovateľom protokol o škode. Doklad o zaplatení tovaru si kupujúci ponechá pre prípad uplatňovania možných reklamácií.

*Vrátil/a som tovar, kedy mi vrátite peniaze?

Po prijatí tovaru, u ktorého nastali právne dôvody na vrátenie, zasielame informačný email. Peniaze vrátime najneskôr do 14 dní odo dňa prijatia tovaru na našom sklade. 

*Ako čistiť poťah matraca?

Matrac s pevným poťahom je možné tepovať. Čo sa týka napr.  ovčieho rúna, doporučujeme vyčistiť ručne s čistiacim prostriedkom s obsahom lanolínu. Snímateľné poťahy je možné prať pri teplote 40°C, pokiaľ nie je na štítku uvedené  inak. 
 

*Ako postupovať pri rozbaľovaní  vákuovo zabaleného matraca?

Ak je matrac dodávaný vo vákuovom balení a je v dvoch obaloch, (vonkajší obal chráni matrac pred samovoľným rozvinutím sa a vnútorný obal chráni samotný matrac pred znečistením) opatrne odstráňte vonkajší obal matraca udržujúci matrac v zrolovanom stave. Dbajte, aby nedošlo k poškodeniu samotného matraca. Vnútorný igelitový obal opatrne narežte alebo odstrihnite po celej šírke. Matrac sa prístupom vzduchu samostatne nafúkne.  Pred uložením matraca na rošt postele nechajte matrac ležať alebo oprite o stenu po dlhšej strane na 24 hodín. Počas tejto doby matrac nezaťažujte, nepoužívajte. Jadro matraca sa musí dostať do svojej tvarovej podoby. V prípade nedodržania 24 hodinovej lehoty kupujúcemu zaniká nárok na záruku.

Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo na zmenu textu
a obrázkov bez predchádzajúceho upozornenia. Obrázky môžu byť len ilustračné.